Споживчий сектор. Роздрібна і оптова торгівля

Споживчий сектор - важливий елемент національної економіки, включаючи в себе як споживання промислових і непромислових товарів, так і різних видів послуг. 
Останнім часом відбувається згортання екстенсивного розвитку споживчого сектору економіки України. Проте необхідність його розвитку в економіці зростає за рахунок підвищення важливості інноваційних чинників. 
Зважаючи на те, що споживчий сектор можна вважати індикатором соціально-економічної ефективності інноваційної діяльності підприємств, необхідно збільшувати даний показник. 
Саме тому FP працює з малими, середніми і великими гравцями даного сектора, надаючи повний спектр послуг, в тому числі:
● зв'язок клієнтів з перевіреними партнерами на локальних і міжнародних ринках;● надання повного юридичного, фінансового і стратегічного супроводу;● повноцінне виведення продукції на обраний цільовий ринок;● оцінка ефективності та розробка маркетингових стратегій;● аналіз внутрішньої кон'юнктури ринку;● пошук перевірених постачальників;● організація бізнесу рітейлерів;● організація збуту.
Гравці споживчого сектора вже обрали FP та вийшли на якісно та кількісно новий рівень. 

Illustration

Кейси / Клієнти

У 2016 році в рамках стратегії виходу провідного азербайджанського виробника вин ТОВ «ASPI AGRO» (Savalan ASPI Winery) на зарубіжні ринки, компанія FP стала офіційним партнером бренду в Україні та уклала угоду з українським дистриб'ютором «САВСЕРВІС-МОВА» з реалізації вин під ТМ «Savalan» у виномаркетах холдингу Wine Time.

У 2016 році була розроблена стратегія виходу на ринок США продукції провідного з потужності виробника концентрованих соків в Європі T.B.Fruit.
В результаті роботи FP був укладений контракт з американським дистриб’ютором Berry Fields, і продукція T.B.Fruit з’явилася на полицях продуктових магазинів Лос-Анджелеса під ТМ «Galicia».

  • Illustration

    ПРО АКТУАЛЬНУ БІЗНЕС-МОДЕЛЬ 

    Грудень 17, 2020
    Споживчий сектор

    Сьогодні поговоримо про таку бізнес-модель як маркетплейс. Перш за все, слід зазначити, що маркетплейс представляє собою особливий спеціальний майданчик, за допомогою якого покупець має змогу порівнювати та купувати товари і послуги одразу декількох різних продавців. Цей майданчик фактично виступає посередником між споживачем та виробником товарів та послуг. Зазвичай на певному маркетплейсі представлені продукти різних типів та груп. 

  • Illustration

    КРУГЛИЙ СТІЛ "РИНОК МЕТАЛОБРУХТУ УКРАЇНИ"

    Жовтень 19, 2020
    Споживчий сектор

    Консалтингова компанія "Formative Partners" у своїй практиці займається найбільш актуальними питаннями.

    6 грудня 2019 року за сприяння голови економічного комітету Верховної Ради України Наталухи Дмитра Андрійовича, ініціативи незалежного експерта компанії з питань металургії Юрія Вушкаленка та керуючого партнера Джалала Гусейнова відбулося засідання круглого столу на тему: "Ринок металобрухту в Україні".

  • Illustration

    АКТУАЛЬНІ ТЕНДЕНЦІЇ РИНКУ МЕТАЛОБРУХТУ УКРАЇНИ

    Вересень 27, 2020
    Споживчий сектор

    Проаналізувавши актуальні тенденції розвитку металургійної галузі загалом та ринку металобрухту України зокрема, компанія Formative Partners зробила ряд висновків. Перш за все слід зазначити, що станом на початок 2020 року загальні запаси металобрухту України оцінювалися в 350-360 млн т. 

Потрібна консультація?

Зв'яжися з нами і вже через 15 хвилин ти отримаєш відповіді на свої запитання!
Перша консультація -
БЕЗКОШТОВНО