27 Лютого 2020

Недостатньо бути професіоналом своєї справи. Про це треба вміти правильно розказати клієнтам. 

Недостатньо бути професіоналом своєї справи. Про це треба вміти правильно розказати клієнтам.
І це, насправді, стосується не тільки сфери послуг: бізнес часто зіштовхується із завданням правильно презентувати себе. Вирішення цього лежить у площині маркетингу, на якій більшість власників бізнесу не звертає достатньої уваги.У момент мого приєднання до Formative Partners переді мною були два надзвичайно розумних професіонали з багаторічним досвідом, які в один момент зрозуміли, що компанії потрібен стрибок, і без досвідченого спеціаліста, який розуміється на тонкощах, зможе впоратися з будь-якими труднощами, дасть лад і в аграрній, і в металургійній сфері, їм не обійтися.
Нам знадобилося декілька місяців, щоб налагодити усі процеси та успішно заявити про себе.
Але для того, щоб знаходити вдалі та кожного разу унікальні рішення для будь-яких сфер бізнесу, мені знадобилося 16 років безперервного навчання й роботи в маркетингу.
З 2020 року Formative Partners надає своїм клієнтам комплексні рішення й супроводжує на усіх етапах розвитку бізнесу: від реєстрації компанії до аналізу цільової аудиторії та формування позитивного іміджу фірми.
Ми кожного дня працюємо разом, щоб виправдати вашу довіру. Радію, що маю змогу допомагати українському бізнесу ставати кращим.
Нам довіряють – ми розвиваємо.

Illustration

Старший партнер з маркетингу Formative Partners,
Вікторія Карп Victoria Karp.