Вихід книги "Нейромаркетинг" від старшої партнерки з маркетингу та комунікацій Formative Partners Вікторії Карп
Попри те, що українські бренди почали використовувати нейромаркетинг відносно недавно, світова практика вже давно акцентується на підсвідомих рішеннях і прихованих мотивах споживача.
Нейромаркетинг – це передовий інструмент, виважене застосування якого матиме беззаперечну користь для компанії. Опанування принципів функціонування роботи нейромаркетингу вкрай необхідне кожному, хто має справу з просуванням та позиціонуванням як продуктів, так і особистого бренду.
Саме з цією метою старшою партнеркою з маркетингу та комунікацій компанії Formative Partners Вікторією Карп було написано та опубліковано книгу "Нейромаркетинг".
Вікторія Карп – фахівчиня з нейромаркетингу, бізнес-тренерка, спікерка, консультантка з питань бізнес-планування, внутрішніх комунікацій, управління брендом, розробки стратегій та презентаційних навичок, консультантка з проведення лекцій, тренінгів, семінарів і майстер-класів в рамках корпоративних університетів з питань маркетингу, кандидатка економічних наук, доцентка, доцентка кафедри міжнародного бізнесу Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка з досвідом викладання 17 років.
У доробку Вікторії Карп – понад 50 навчальних матеріалів для студентів-міжнародників, унікальних курсів для маркетологів і менеджерів та величезний практичний досвід роботи з українськими та міжнародними компаніями.
Враховуючи це, Вікторія Карп та вся команда Formative Partners допоможуть Вам імплементувати нейромаркетинг у просування та створення іміджу бренду вашої компанії, підібравши для вас найбільш дієві інструменти.
Детальніше ознайомися з книгою та придбати можна за посиланням:https://www.yakaboo.ua/ua/nejromarketing-2338350.html