lab-icon

Галузь

Аграрний сектор і виробництво продуктів харчування

За даними ООН, протягом наступних 30 років населення землі зросте з 7,3 млрд. до 9,7 млрд. осіб. При цьому споживання їжі на планеті збільшиться на 60-100% щодо сьогодення. Тому сьогодні аграрний сектор вимагає трансформації і впровадження найбільш інноваційних стратегій у виробництві і розподілі своєї продукції. Аграрний сектор України використовує тільки третину свого виробничого потенціалу і ми знаємо, що потрібно змінити в стратегії розвитку компаній, щоб використовувати свій потенціал на 100%.
Саме тому FP працює з малими, середніми і великими гравцями сектора і надає повний спектр послуг. В тому числі:
– налагодження бізнес-процесів
– стратегічна діагностика (due diligence)
– впровадження інноваційних рішень і технологій у виробництві
– пошук сумлінних контрагентів
– вихід на міжнародні ринки
Фермерські господарства, переробні підприємства, виробники молочних і інших типів продуктів вже довірили нам супровід свого бізнесу і змогли вийти на міжнародний ринок, створити більш ефективну стратегію роботи і підвищити якість виробництва.

Кейси / Клієнти

ТМ «Galicia»

У 2016 році була розроблена стратегія виходу на ринок США продукції провідного по потужності виробника концентрованих соків в Європі T.B.Fruit.
В результаті роботи FP був укладений контракт з американським дистриб’ютором Berry Fields і продукція T.B.Fruit з’явилася на полицях продуктових магазинів Лос-Анджелеса під ТМ «Galicia».